Training Omgaan met Telefonische Agressie

8.5
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
938
deelnemers aan de
Training
Omgaan met Telefonische Agressie
in de afgelopen 3 jaar.

In de training Omgaan met Telefonische Agressie ontwikkel je kennis en vaardigheden die je kan inzetten om effectief en professionele wijze om te gaan met telefonische agressie. De training is geschikt voor (leden van) teams of afdelingen die te maken hebben dergelijke situaties.

Erkend aanbieder van geaccrediteerde weerbaarheidstrainingen

Uitgebreide mogelijkheden voor individuele en incompany trainingen

Uitmuntende klanttevredenheidsscore van 98%

Breed netwerk aan kundige trainers, consultants en acteurs

1

dag

dagen

in overleg

Op aanvraag

599

,-

per deelnemer

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Klassikaal
Virtueel
Individueel
Hybride

E-Learning

Doelgroep

De training Omgaan met Telefonische Agressie is geschikt voor (leden van) teams of afdelingen die (regelmatig) te maken hebben met telefonische agressie.

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Heb je de juiste houding en vaardigheden aangeleerd voor het vroegtijdig herkennen, omgaan met en voorkomen van agressievolle situaties.
  • Ben je in staat om vroegtijdig op professionele manier een gesprek sturen;
  • Ben je in staat om je in te leven en begrip tonen;
  • Ben je in staat om een kwalitatief telefoongesprek te voeren.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze cursus. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

Inleiding

  • Inzicht in agressie, het ontstaan en de verschillende vormen

Situaties inschatten

  • Inschatten van situaties en personen
  • Het bewaken en aangeven van grenzen

Handelen tegen telefonische agressie

  • Escalerend en de-escalerend gedrag
  • Leren omgaan met verschillende soorten agressief gedrag
  • Escalatie voorkomen en rust brengen en behouden tijdens een gesprek
  • Gesprekstechniek en de rol en gevolgen van verbale communicatie (bijvoorbeeld intonatie, stemkracht en articulatie)

Toepassen in de praktijk

  • Toepassing binnen je praktijk (tip: zet een ervaren trainingsacteur in en ervaar onze unieke interactieve aanpak, zonder traditionele rollenspellen)
  • Tips, trucs, do’s en dont’s

Trainingsdata

Selecteer een van onderstaande startdata om je in te schrijven. Deze training wordt op al onze locaties verzorgd.

1

dag

dagen

in overleg

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

599

,-

per deelnemer

De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

De genoemde locaties zijn onze standaard locaties voor open-inschrijvingen. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Individueel

Klassikaal

Virtueel

De genoemde leervormen zijn onze populairste leervormen. We beschikken over diverse leervormen, die tevens in een blended learning oplossing gecombineerd kunnen worden.

1

dag

dagen

1 dag

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

599,- per deelnemer

599

,-

per deelnemer

De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

De genoemde locaties zijn onze standaard locaties voor open-inschrijvingen. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Klassikaal
Virtueel
Individueel
Hybride

E-Learning

De genoemde leervormen zijn onze populairste leervormen. We beschikken over diverse leervormen, die tevens in een blended learning oplossing gecombineerd kunnen worden.

Trainingsvormen

Open inschrijving

Kies een datum, bepaal je voorkeurslocaties en volg de training met medewerkers van andere organisaties.

599

,-

excl BTW p.p.

Incompany

Organiseer een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor medewerkers van je organisatie.

op aanvraag

Meer over de Training Omgaan met Telefonische Agressie

Leermateriaal

Tijdens de training worden theorie en praktijk regelmatig afgewisseld; vrijwel vanaf het begin wordt een interactieve setting gecreëerd. U gaat actief bezig met diverse praktijkgerichte opdrachten, waarmee de verschillende programmaonderdelen duidelijk en helder worden toegepast in dagelijkse situaties. Door middel van rollenspelen, en de inzet van een trainingsacteur (optioneel), wordt de praktijksituatie gesimuleerd.

Certificering

Na het afronden van deze training krijg je van ons het Academy4-Weerbaarheid certificaat. Wij zijn geaccrediteerd voor het verzorgen van officiële trainingen.

Aanpak

Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen verschillende leervormen. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.

Incompany & Maatwerk

Deze training wordt ook verzorgd als een incompany training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma’s opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.

1

dag

dagen

in overleg

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

599

,-

per deelnemer

De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

De genoemde locaties zijn onze standaard locaties voor open-inschrijvingen. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Klassikaal
Virtueel
Individueel

E-Learning

De genoemde leervormen zijn onze populairste leervormen. We beschikken over diverse leervormen, die tevens in een blended learning oplossing gecombineerd kunnen worden.

Klanten over Academy4-Weerbaarheid

Samen met jou maken we het verschil.

"Wij zouden Academy4-Weerbaarheid absoluut aanbevelen bij andere zorginstellingen. De gecreëerde bewustwording en geleerde lessen maakten de trainingen een groot succes."

Chantal de Bruin
Opleidingscoördinator

"De manier waarop bijvoorbeeld input vanuit ons als opdrachtgever werd verwerkt in de inhoud van de training was erg prettig. We voelden ons heel serieus genomen en de training was een groot succes."

Nadja Vullings
HRM Professional

"De praktijk bevestigde dat we de juiste keuze hebben gemaakt met Academy4-Weerbaarheid. Er werd op een hele prettige en duidelijke manier getraind. Door de trainer kwamen deelnemers tot andere inzichten en pasten daardoor hun gedrag aan."

Hellen van der Starre
HRM-Adviseur

"Onze collega's waren heel enthousiast over de trainingen van Academy4-Weerbaarheid. We zouden Academy4-ze dan ook zeker aanbevelen bij andere organisaties. Het contact was erg prettig, er werd actief met ons mee gedacht en de trainers hadden een leuke aanpak."

Liesbeth Wierda
Opleidingscoördinator
Els Lüth
Accountmanager
Tel: 088-122 55 66
Copyright © 0000 Academy4-Weerbaarheid | Onderdeel van ExplainiT