Giel Hemme Accountmanager Academy4-Weerbaarheid

Giel Hemme

Accountmanager

giel.hemme@explainit.nl

Ik ben Giel Hemme en actief als Adviseur/Accountmanager bij Academy4-Weerbaarheid. Ik streef naar een optimale dienstverlening door klantgericht, secuur en eerlijk te zijn. Daarnaast is het mooi om een optimale match tussen opdrachtgever en trainer te maken. Het klantgericht bezig zijn en klanten helpen in de ontwikkeling van vraagstukken is iets wat prachtig aan het vak is.
Ondanks vooropgestelde planningen en Scrum stand-ups is een gedeelte van de dag niet van tevoren in te vullen en wordt je deels ‘geleefd’ door je klanten. Dat wil zeggen nieuwe trainingsvraagstukken waarbij een beroep op je dienstverlening wordt gedaan, aanpassingen in trainingsprogramma’s, de planning, en de wensen van de klant vertalen in concrete oplossingen.
Buiten deze activiteiten bezoeken we onze klanten over concrete vraagstukken en/of strategische vraagstukken waar we gezamenlijk een passende oplossing voor ontwikkelen. Dat draagt bij aan het onderhouden en uitbouwen van ons huidige klantenportefeuille. De samenwerking in het accountteam vormt een nuttige aanvulling op de werkzaamheden. Taken kunnen onderling verdeeld en vervolgens uitgevoerd worden, waardoor continuïteit voor de klant wordt gewaarborgd.
De ontwikkeling van ons klantenportefeuille (lees toename in het aantal klanten en de invulling van uitdagende vraagstukken) is een hoogtepunt in mijn carrière. We zijn een nuchtere partij, en weten wat reëel en haalbaar is. Daarnaast hebben we de kennis in huis om de meest uiteenlopende vraagstukken (groot/klein/complex) met onze pool aan collega’s en trainers op te pakken.